That’s So Sweet

Semalam, pelakon Chris Noth yang membawakan watak Mr. Big dalam siri dan filem The Sex and The City menceritakan kisah anaknya sewaktu di awal kandungan sewaktu muncul dalam rancangan Oprah.

Aku suka lihat riak wajahnya ketika dia menuturkan bait kata, perlahan dan tenang, sambil matanya memandang ke hadapan, ke arah isterinya Tara.

Katanya, sewaktu pemeriksaan, doktor berkata yang bayi dalam kandungan tidak punya harapan dan mungkin terpaksa digugurkan kerana tiada degup jantung yang dapat dikesan.

Mereka pulang dan malam itu, sepanjang malam, isterinya Tara berbual dengan anaknya yang mungkin tidak akan dilahirkan ke dunia.

Esoknya, kata dia, selepas satu lagi pemeriksaan degup jantung anaknya muncul. Untuk itu, dia menggelarkan anaknya A Warrior. Kerana tidak mahu mengaku kalah. Sepanjang dia berkata-kata itu, matanya kejap kepada Tara.

That’s so sweet, komen Natasya yang menonton sambil melayari internet, merujuk kepada gaya dan kata-kata Mr. Big.

Yeah memang sweet. Dan sangat ajaib.

Satu Respons to “That’s So Sweet”

  1. roy dude, congrats ko dah na dapat baby ke bro, cayalah…congrats n selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin, congrats 100x he he he…bertambah anak buah aku….

Tinggalkan komen