Mimpi

Itu hari mimpi aku pelik.

Aku mimpikan budak perempuan yang pernah aku suka. Aku tak ingat permulaan mimpi itu, tau-tau aku sedang duduk bersila dekat satu majlis makan dan aku nampak dia di satu meja bersetentang dengan aku. Kemudian dia ajak aku pergi makan, dan aku ikut tapi lepas dah dapat meja, aku pergi ambik isteri aku yang sedang sarat mengandung. Dan penamatnya, aku kira semacam filem, bila aku dan dia berbual, dan dia memberitahu aku yang semua orang cakap kita sepadan, tapi kita takkan dapat bersama.

Dan dengan itu, aku terjaga.

Tinggalkan Jawapan

