2011

Zup zap tup tap dah 2011.

Sial, dah 3 tahun rupanya gua tak update blog gua. Blog puisi gua pun sama bersawangnya.

Dalam 3 tahun ni, banyak benda jadi. Yang best, yang tak best.

Kawan bersilih ganti, kerja tetap kerja, ada yang pergi tak kembali dan macam-macam lagi. Well, hidup mesti terus.

Gua pun dah 2 tahun dalam alam 30-an. Gua makin clear dengan apa yang gua nak dalam hidup gua. Ah, semua orang pun ada matlamat sendiri dalam hidup. Last-last pun mati jugak, ye tak?

Satu Respons to “2011”

Tinggalkan Jawapan

